Saturday 2 July 2011

<INSAN YANG AKU SAYANG SELAIN FAMILY AKOW>



.NUR ATIKA BINTI ANUAR.

Dia buahati aku dunia akhirat. Aku memang cinta dya sepenuh hatiku. Aku kenal dia time World Cup tahun lepas. Aku Portugal dia Jerman. Dia banyak happykan aku. Tak ada dia aku sunyi. Tapi kami selalu bergaduh gk,apa2pun cpt2 kami setel. Tak leh nk lama2. paham2 la. hehehe..
Tapi sekarang kami dh berjauhan antara satu sama lain. Dia dk Johor aku Kedah, kutub utara kutub selatan tuu.!
Mana tahan.! Tapi aku sabar menanti!menunggunya..
i love u cyg.








.MASTURA BINTI RASHID.

Budak kecik ni adik angkat aku.hehehe. Antara insan yang aku sayang gak. Aku kenai dia dekat 2tahun,lebih kurang la. Kenai dari member aku. Sekarang dia insan yang berjaya dalam hidup. Aku tumpang bangga dengan kejayaan dia. Syabas! adik abg, selama ni macam2 dugaan yang mas tempuh,liku2 hidup mas penuh duri tp mas tabah hadapi semua cabaran yang datang. Abg bangga dgn mas. !!!!! Lakukan yang terbaik Ok..! Abg sentiasa ada untuk mas, sentiasa doa tuk mas. Terima kasih kerna terima abg seadanya. Abang sayang kamu!!








Mereka selalu bersama dengan akOw..
Suka duka,senyum tawa,guraw senda,gaduh..
Selalu ja bersama dengan mereka..
Aku sayang kamoo berdua..
Cyg Yunk, Adik Abang
.LOVE LOVE LOVE.
Mesti kena kata punya..hehehe
tp biar la aku sayang dia...
xsalah kn..?
dya memahami aku..cehhh!!!
jiwang ckit...
apa pn kira aku cinta dya la..
abeh cite..
jgn jelez ye...!!!!!
love forever!!!!
hahahahahahah


.aku sayang kalian.


.DARI NAZRY.
2011

No comments:

Post a Comment